
בחירת חברה לניהול בניין משותף צריכה להיעשות על סמך 2 ערוצים עיקריים:
- המקצועי – בחינת טיב השירותים והתמחור שלהם בשוק במציאות.
- התדמיתי – חברה מומלצת אשר דיירים רבים בבניינים אחרים מרוצים מתפקודה.
בערוץ המקצועי, עליכם לבדוק 2 נתת-נושאים. ראשית כל, האם השירות של החברה אכן מתנהל ללא תקלות ובמקצועיות חסרת פשרות? שנית, עליכם לבדוק האם החברה מתמחרת את השירותים בגבולות ההגיון המתקיים בארץ, ובפרט בסביבת המגורים שלכם. לדוגמה, ידוע כי מעלית זו ההוצאה הכבדה בבניין, אבל אם הקבלן מטעם החברה המנהלת מגיש לה מחיר 5 ספרתי המתחיל ב- 3 או 4 על איזשהו תיקון, אל תמהרו להסיק שזה נכון. בדקו אצל קבלנים אחרים, או בבניינים אחרים בהם ישנן חברות מנהלות.
בערוץ התדמיתי עליכם לבדוק שמדובר בחברה שהציבור מרוצה משירותיה: עובדי החברה אינם מתנשאים על דיירי הבניין, אלא מתנהגים כשווים בין שווים, ומציגים בסבלנות את העמדה שלהן בנושאים שונים של תחזוקה ותיקון תקלות. כמו כן, עובדי החברה אכן עובדים טוב, מביאים קבלנים טובים ומנחילים תוצאות טובות לתיקון הבניין.
בחירת חברה לניהול בניין משותף היא שילוב של מקצועיות ותדמיתיות
אין מקצועיות ללא תדמיתיות ואין תדמיתיות ללא מקצועיות. אלו 2 נושאים אשר "הא בהא תלייא". מדוע? משום שמקצועיות ללא תדמיתיות – פירושה שיש לאדם "המקצועי" מה להסתיר מלקוחותיו. לדוגמה: שר אוצר הטוען כי ישראל היא הכלכלה חזקה, בשעה שהאזרחים רעבים ללחם, עד שהוא מגיע לעמדה שאין לו מה לומר לציבור, אחרי שנים שהוא כיזב בו שהוא לא מבין בכלכלה. מנגד, גם תדמיתיות ללא מקצועיות היא משהו שלא הייתם מעוניינים שיקרה. לדוגמה: שר אוצר שעונה לשאלות הציבור, ומבטיח שעניין כואב X יטופל והוא לא מטופל. האזרח נשאר במצב כלכלי קשה. בחברות שמנהלות בניינים אתם חייבים לוודא שגם התדמית שלהן טובה וגם רמת הביצוע שלהן חסרת תקדים.
א.ת אחזקות – שירות מעולה ללקוח, פיתוח יחסי אנוש מעולים וביצוע עבודה לתפארת הבניין
בחברת א.ת אחזקות שומרים על הלקוח מכל הכיוונים, מעניקים לו שירות חסר פשרות ומספקים לו את כל מה שהוא צריך לבניין שלו: תחזוקת משאבות בניין, תחזוקת מעליות, תחזוקת גינות וניקוי הבניין. כל אלו במחירים חסרי תקדים ותחת שירות ברמה גבוהה ביותר.